بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


جام ملت‌هاي اروپا - 2012

ايتاليا حريف اسپانيا در ديدار نهايي يورو شد


تيم فوتبال ايتاليا با پيروزي مقابل آلمان حريف اسپانيا در فينال جام ملت‌هاي اروپا شد.



ديدار تيم‌هاي فوتبال آلمان و ايتاليا از مرحله نيمه نهايي جام ملت‌هاي اروپا ساعت 23:15 به وقت ايران در ورزشگاه ملي شهر ورشو با قضاوت استفان لانوي فرانسوي برگزار شد که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود ايتاليا به پايان رسيد.


به گزارش فارس، ژرمن‌ها در اين بازي با ترکيب متفاوتي نسبت به بازي با يونان به ميدان رفتند و ماريو گومز در خط حمله جايگزين ميروسلاو کلوزه شده بود. لوکاس پودولسکي در ترکيب ثابت قرار گرفته بود، شواين اشتايگر که حضورش در ابهام قرار داشت از ابتدا به ميدان رفت و حضور توني کروس بيش از پيش ترکيب آلمان را دستخوش تغيير کرده بود.


آلمان‌ها در نيمه اول بهتر از حريف ايتاليايي بازي را شروع کردند و موقعيت گلزني خوبي را ايجاد کردند.


در دقيقه 6 هوملس مدافع آلمان از روي کرنر ارسالي صاحب موقعيت گلزني شد که آندرا پيرلو توپ را از روي خط دروازه لاجوردي‌پوشان برگشت داد.


در ادامه باز هم ژرمن‌ها توپ و ميدان را در اختيار داشتند که ارسال بواتنگ با دفع بوفون و اشتباه مدافع ايتاليا با فاصله بسيار کم به بيرون رفت تا همچنان دروازه لوئيجي بوفون بسته بماند.


ايتاليايي‌ها که نمي‌خواستند توپ و ميدان را از دست بدهند موقعيت‌هاي جدي بر روي دروزاه مانوئل نوير ايجاد کردند.


شوت‌هاي مونتوليوو و آنتونيو کاسانو جدي‌ترين خطرات ايتاليايي‌ها تا اين لحظه بود که با واکنش نوير همراه شد.


در ادامه بازي، ماريو بالوتلي با حرکت زيباي آنتونيو کاسانو صاحب موقعيت گلزني شد و با ضربه سر ديدني در دقيقه 20دروزاه مانوئل نوير را گشود.


ژرمن‌ها براي بازنده نشدن در نيمه اول حملاتي را بر روي دروازه آتزوري تدارک ديدند که در نهايت نتوانستند به گل برسند.


ايتاليايي‌ها که پاس‌‌هاي ديدني را در ميانه ميدان رد و بدل مي‌کردند با اشتباه خط دفاعي آلمان و با شوت ديدني و محکم بالوتلي دروزاه نوير را در دقيقه 36 بار ديگر باز کردند تا اختلاف به دو گل برسد و غم و اندوه هواداران آلمان را در بر بگيرد.


 


*نيمه دوم


در ابتداي اين نيمه، يواخيم لو دست به دو تغيير زد. رويس جايگزين پودولسکي شد و کلوزه به جاي گومز وارد ميدان شد.


آلمان‌ها که چيزي براي از دست دادن نداشتند و خود را در آستانه حذف مي‌ديدند از ابتداي 45 دقيقه نيمه دوم حملات خطرناکي را تدارک ديدند که يکي پس از ديگري هدر رفت.


شوت مارکو رويس در دقيقه 48 يکي از موقعيت‌هاي خوب آلمان بود که بوفون توپ را برگشت داد.


خديرا هافبک ژرمن‌ها نيز در دقيقه 54 موقعيت خوبي در شش‌قدم ايتاليا داشت که نتوانست کاري از پيش ببرد.


پرندلي سرمربي ايتاليا که خطر و حملات دامنه‌دار آلمان را بيش از پيش احساس مي‌کرد دست به تعويض زد و ديامانتي را جايگزين آنتونيو کاسانو کرد.


در ادامه و در دقيقه 60 ضربه آزاد مستقيم پشت محوطه جريمه ايتاليا براي ژرمن‌ها شکل گرفت که ضربه ديدني مارکو رويس با واکنش استثنايي بوفون البته با کمک تير دروازه به کرنر رفت.


بازي با برتري آلمان‌ها همراه بود و ايتاليا دل به ضد حملات بسته بود. در يکي از اين‌ موقعيت‌ها، لاجوردي‌پوشان باز هم از غفلت مدافعان ژرمن‌ها استفاده کردند و مارکيسيو شوت ديدني را روانه دروازه نوير کرد که با فاصله‌اي اندک از کنار دروازه آلمان به بيرون رفت. 


تعويض بواتنگ و حضور مولر در زمين آخرين تعويض يواخيم لو براي تغيير نتيجه بود.


آلمان همچنان حمله مي‌کرد و ايتاليا در ضد حملات زهردار بود و در يکي ديگر از موقعيت‌هاي آتزوري، مارکيسيو در محوطه جريمه آلمان صاحب توپ شد اما نتوانست قدر اين موقعيت را بداند و توپ را دور از دستان نوير و جارجوب دروازه آلمان به بيرون فرستاد.


فرصت‌هاي ايتاليا در ضد حملات يکي پس از ديگري به هدر مي‌رفت. فرصت استثنايي گلزني براي دي‌ناتاله هم در دقيقه 81 شکل گرفت که اين مهاجم ايتاليايي توپ را با فاصله اندک به خارج فرستاد.


آلمان‌ها در ادامه فرصت‌هاي خوبي را بر روي دروزاه ايتاليا ايجاد کردند و در يکي از موقعيت‌ها صاحب پنالتي شدند تا بالاخره مسعود اوزيل در دقيقه 91 گلزني کرد اما در نهايت اين گل براي ژرمن‌ها ثمربخش نبود.


در نهايت ايتاليا با پيروزي در اين بازي راهي فينال شد تا در اين مرحله به مصاف اسپانيا برود.


دو تيم ايتاليا و اسپانيا در مرحله گروهي هم با هم ديدار کردند که اين بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيده بود. 


ترکيب دو تيم:


 *آلمان:


مانوئل نوير، بواتنگ (توماس مولر 71)، هوملس، بادشتوبر، لام، شواين اشتايگر، خديرا، توني کروس، اوزيل، پودولسکي (رويس 46)، گومز( کلوزه 46)


 


*ايتاليا:


بوفون، کيليني، بونوچي، بارزاگلي، بارزالتي، پيرلو، دروسي، مونتوليوو (تاگو موتا 64) ، مارکيسيو، کاسانو (ديامانتي 58 )، بالوتلي (دي‌ناتاله 69)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:ايتاليا حريف اسپانيا در ديدار نهايي يورو شد,برد ایتالیا مقابل آلمان در یورو 2012,باخت آلمان مقابل ایتالیا در یورو 2012, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com